Компанія «Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті і в смартфоні
Тепер в ньому доступні всі ті ж можливості, що і зареєстрованим користувачам в мобільному додатку.
Зокрема: можна продовжити термін зберігання у відділенні, зробити переадресацію, відмовитися від посилки, оплатити послуги або дізнатися місцезнаходження посилки і все це без звернень в контакт-центр.
Про повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на Технофан.
Функціональність відстеження посилок на сайті сильно обмежена в порівнянні з мобільним додатком. Можна дізнатися, відправлена чи вже посилка, коли орієнтовно вона прибуде і оплатити відправлення.
Читайте також:
- Збірна України з футболу гратиме у формі з картою країни
- Снігова карта Арктики дозволила розрахувати товщину морського льоду
- Туристичний бренд Вінничини це серце, обрамлене контурами на карті
- Поліція нанесла на карту ділянки з рекордними кількостями ДТП
Новий трекінг дає набагато більше можливостей:
- ви можете дізнатися, де саме ваша посилка, подивившись її місце розташування на карті;
- прокласти маршрут до конкретного відділення і відразу побачити графік його роботи;
- відкрити повну інформацію по відправленню: ПІБ і контакти відправника / одержувача, опис вмісту, вартість, відомості по оплатах і т.п .;
- оплатити відправлення повністю або частково – наприклад, тільки за доставку або за накладений платіж – а також побачити, з чого складається рахунок (доставка, вартість товару, комісія за наложку, грошовий переказ);
- оформити переадресацію (це буває корисно, якщо ви, наприклад, не дочекалися посилку, поїхали у відпустку і хочете отримати її там); повернути відправнику;
- продовжити термін зберігання (доступна тільки в новому трекінг, в мобільному додатку цієї функції немає);
- перенести доставку;
- відмовитися від отримання.
Платежі і через мобільний додаток і через сайт здійснюються через власну платіжну систему «Новапей». До неї можна підключити карту будь-якого банку або гаманець masterpass.
Додатково:
- «Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті і в смартфоні«Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті і в смартфоні«Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті і в смартфоні«Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті і в смартфоні«Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті і в смартфоні«Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті і в смартфоні
- Раніше більшість цих функцій були доступні тільки в мобільному додатку. Незареєстрованим користувачам необхідно було дзвонити на гарячу лінію або йти до відділення. Новий інструмент доступний як для користувачів ПК, так і в адаптованій мобільної версії сайту. Тепер отримати до них доступ можна прямо з Viber. Згодом обіцяють додати і інші можливості. Зокрема можна буде змінити одержувача (щоб комусь іншому дозволили забрати посилку замість вас) або замовити доставку на поверх.
Цікаво, що компанія поки не додала новий трекінг на сайт – це окремий Лендінгем, який відкривається за посиланням в кінці повідомлення.
Дивіться також:
- Visicom API (набір сервісів, що дозволяють використовувати картографічні дані та технології Візікому в своїх проектах).
- Візіком карти (детальна карта України та інших країн, каталог підприємств, компаній і цікавих місць (POI), розрахунок автомобільних маршрутів тощо).
- Візіком трекер (додаток для передачі інформації про ваше місцезнаходження в реальному часі за допомогою телефону або іншого пристрою під керуванням Android)
2021-06-07 12:51:40