Туристичний бренд Вінничини це серце, обрамлене контурами на карті

Власний туристичний бренд відтепер має Вінниччина. Презентація його символу відбулася ввчора, 3 червня за участю представників обласної влади.

Візіком,  maps API, Вінничина, карта, бренд,

Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на Голос України.

Вінничани ставили за мету створити бренд, який буде не тільки унікальним, а й упізнаваним, а головне - успішним. Для участі у його розробленні залучили фахівців з Національної туристичної організації України, йдеться у повідомленні.

Читайте також:

Понад рік тривала робота. Для створення знаку використали десять візуальних складових. Усі вони є зображеннями відомих об'єктів краю.

У результаті вийшов символ, що нагадує серце, обрамлене контурами території області на географічній карті. Водночас вбачаємо в ньому латинську літеру "V". Це перша буква у назві області, з неї також починається слово "вікторія" (перемога), нарешті це відомий багатьом знак "Peace" (мир).

Відтепер наше завдання - упроваджувати створений бренд у сферу маркетингу і туризму, просувати у соціальних мережах та повсякденному житті, - зазначив голова Вінницької облдержадміністрації Сергій Борзов. - У наш час брендинг територій невіддільний від процесів підвищення конкурентоспроможності регіону, адже бренд демонструє наші переваги, приваблює споживачів, туристів, інвесторів.

На переконання Сергія Борзова, необхідно зробити туризм повноправною галуззю економіки краю. Для цього слід об'єднати зусилля виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадськості, бізнесу, туристичних організацій.

Президент Національної туристичної організації Іван Ліптуга наголосив під час презентації, що бренд це не просто геральдичне зображення чи символ, це насамперед - репутація краю. Його носіями є люди, мешканці тієї чи іншої території, краще них ніхто не може знати, чому і за якими враженнями до них потрібно їхати.

Під час презентації її учасникам було продемонстровано декілька варіантів використання нового символу у поєднанні зі знаковими об'єктами краю. Відбувся перегляд відеоролика під назвою "На Вінниччину - за враженнями". Кадри супроводжуються мелодією "Щедрик" Миколи Леонтовича, відомою далеко за межами області та країни.

Дивіться також:

  • Visicom API (набір сервісів, що дозволяють використовувати картографічні дані та технології Візікому в своїх проектах).
  • Візіком карти (детальна карта України та інших країн, каталог підприємств, компаній і цікавих місць (POI), розрахунок автомобільних маршрутів тощо).
  • Візіком трекер (додаток для передачі інформації про ваше місцезнаходження в реальному часі за допомогою телефону або іншого пристрою під керуванням Android)