Центр розвитку громад започаткував проєкт «Карта брендів України».
Освітньо-аналітичний центр розвитку громад започаткував проєкт «Карта брендів України». Його мета – популяризувати локальні бренди та познайомити з ними якомога більше жителів.
Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на tenews.org.ua.
Цим проєктом ми прагнемо привернути увагу до локальних виробників та підвищити їхню роль, оскільки саме вони створюють робочі місця та сплачують податки у бюджет громади, а також допомогти селам, селищам і містам ідентифікуватись та знайти своє, унікальне місце серед 1469 громад України, – йдеться у дописі на сторінці центру в соцмережі.
За словами ініціаторів проєкту, останніми роками попит на вітчизняні бренди значно посилився.
Пригадайте, ще з десяток років тому купувати українське було дивним та рідкісним, потім це стало даниною моді, а вже сьогодні – це норма і свідчення свідомого та відповідального вибору.
Усіх охочих, й жителів Тернопільщини в тому числі, просять пригадати бренди, з якими асоціюються громади, міста чи регіони України та заповнити невелику анкету.
Далі, ми запустимо онлайн-голосування, завдяки якому ми разом визначимо ТОП-3 бренди для кожної області. Перший крок ви можете зробити вже зараз перейшовши за посиланням та заповнивши анкету, додали вони.
Читайте також:
- У Дніпрі відкриють унікальну 3D-виставку
- У Дніпрі презентували мапу розташування на території міста МАФів
- Австралійська компанія придумала метод висаджування дерев за допомогою дронів
- Від 3D-сейсміки до 3D-моделі
- Visicom API (набір сервісів, що дозволяють використовувати картографічні дані та технології Візікому в своїх проектах).
2022-02-10 14:22:00