Heatmap і геоаналітика - інструменти, що допомагають проаналізувати переміщення цільової аудиторії
Heatmap і геоаналітика - це інструменти допомагають проаналізувати переміщення цільової аудиторії на певній території.
Для аналізу груп потенційних клієнтів на визначеній території використовують так звані "теплові карти" і геоаналітику.
Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на 24tv.ua.
Ви можете проаналізувати скупчення цільової аудиторії на певній території – міста, району або навіть окремої локації та визначити, де переважно перебувають цільові клієнти протягом дня. Інформація надається у вигляді окремого статистичного звіту і теплових карт, на яких кольором відображено графічні значення. Аналітика формується на основі технічних показників, отриманих завдяки обладнанню мобільного оператора.
Читайте також:
- Німецька компанія представила дрон, який може перевозити три пакунки
- Sony опублікувала відео випробувань професійного квадрокоптера Airpeak
- Школяр розробив систему моніторингу і оперативного реагування на спалювання сухого листя
Це допомагає вам у пошуку потенційних клієнтів на конкретно визначеній території. У поєднанні з іншими можливостями "теплові карти" і геоаналітика стають потужним інструментом, який надає змогу залучити нових клієнтів, зацікавлених у конкретних товарах і послугах на визначеній території, йдеться у повідомленні.
Дивіться також:
- Visicom API (набір сервісів, що дозволяють використовувати картографічні дані та технології Візікому в своїх проектах).
- Візіком карти (детальна карта України та інших країн, каталог підприємств, компаній і цікавих місць (POI), розрахунок автомобільних маршрутів тощо).
- Візіком трекер (додаток для передачі інформації про ваше місцезнаходження в реальному часі за допомогою телефону або іншого пристрою під керуванням Android)
2021-04-28 13:40:36