Геомаркетинг допоможе українським банкам оптимізувати свої мережі

Українські банкіри взяли курс на розвиток онлайн-сервісів. Але замість очікуваного ефекту тут можна отримати збитки, – застерігають експерти.

Візіком,  maps API, банки, геолокація, геомаркетинг,

Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на Укрінформ.

Читайте також: Спробуйте Visicom API — проба грошей не коштує!

З початку року великі українські банки закрили майже 90 відділень. Найбільше (на 41 відділення) скоротилась мережа державного "Ощадбанку". Причому, відповідні процеси тривають в країні вже кілька років поспіль. Приміром, торік закрили 980 банківських відділень, позаторік – 827. Більшість “втрат” місцевих офісів на рахунку того ж “Ощадбанку”, а також державного “Приватбанку”. Загалом за останні 10 років банківська мережа в Україні, за даними НБУ, зменшилася утричі. Щоправда, деякі фінустанови навпаки – продовжують розвивати свої корпоративні мережі, відкриваючи нові відділення. Цього року їх з’явилося вже 27. Найбільше – із вивіскою ПУМБ (7). Спробуймо розібратися, із чим же пов’язані такі тенденції.

У банках, які останніми роками суттєво скоротили свої мережі, розраховують, що оптимізація допоможе поліпшити фінансові показники. «Ми закриваємо тільки неефективні та безперспективні відділення. Але одночасно укрупнюємо інші точки продажів, відкриваючи сервіс-центри нового формату. Їх уже 613. і такі установи працюють набагато ефективніше, обслуговуючи упродовж робочого дня у кілька разів більше клієнтів, аніж у “старих” нереформованих офісах”, – пояснюють в “Ощадбанку”.

Як зазначається, масштабне реформування мережі відділень банку триває вже кілька років. Причому, йдеться не лише про просте “закриття”: доволі часто розташовані у незручних для клієнтів місцях відділення просто переносять на нові привабливіші локації з урахуванням принципів геомаркетингу і навантаження на установи.

Читайте також: