Теплові карти і геоаналітика - тренди 2021 року
Обсяги даних зростають щосекунди. Так, щоб завантажити всі дані, згенеровані на сьогодні, знадобиться понад 180 мільйонів років.
Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на 24tv.
Читайте також: Спробуйте Visicom API — проба грошей не коштує!
Тож додаткова перевага – за компаніями, які використовують масиви даних для кращого розуміння клієнтів, удосконалення процесу ухвалення рішень.
За даними Київстар, упродовж другого півріччя 2020 року удвічі зріс попит компаній на сервіси Big Data, за допомогою яких можна:
- точніше визначити цільову аудиторію та її потреби;
- грамотніше будувати комунікацію з клієнтами;
- здійснювати таргетинг на потрібну аудиторію;
- добирати ефективні маркетингові інструменти для просування.
Серед найпопулярніших сервісів Big Data – таргетовані SMS-розсилки, фінансовий скоринг та аналітика даних за запитом замовника (теплові карти, геоаналітіка тощо).
Ці сервіси стають дедалі популярнішими як серед великих компаній, так і у сфері малого та середнього бізнесу, йдеться у тексті.
Дані відкривають необмежені можливості, якщо знати як їх використовувати. Але не менш важливо вміти ці дані захищати. Дані – це актив, і захищати їх слід так само, як гроші чи обладнання. Тож інвестиції в дані – це ще один бізнес-тренд 2021 року.
Читайте також:
- Apple Maps, COVID-19 і аеропорти і рекомендації
- Додаток Google Maps буде боротися з викидами вуглецю: пропонуватиме еко-маршрути
- В Україні з'явилась соціальна мапа територіальних громад: чим це корисно
- У Кам’янці-Подільському буде перша на Поділлі електронна мапа дерев
2021-04-01 14:19:12