Карта змінотворців і соціальне підприємництво в Україні

З грудня 2019-го по квітень 2020 року Фонд Ashoka провів комплексне дослідження стану соціального підприємництва в Україні. На основі аналізу зібраних даних та інтерв’ю з українськими змінотворцями вдалося визначити основні виклики та можливості для розвитку соціального підприємництва в Україні.

Візіком, maps API, соціальне підприємництво

Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на Гурт.

Читайте також: Спробуйте Visicom API — проба грошей не коштує!

  • Для проведення дослідження використовувалася методологія мапування діяльності змінотворців, які пропонують рішення для соціальних проблем.
  • Етап початкових інтерв'ю та збір даних відбувався у співпраці з Українською соціальною академією.

ВИКЛИКИ

За підсумками 236 коротких інтерв'ю зі змінотворцями, три найважливіші виклики, про які згадували респонденти найчастіше,

  • брак фінансових ресурсів (23%),
  • недостатній рівень співпраці (21%)
  • та брак поінформованості і можливостей залучення громадськості (21%).

У той же час найменша кількість змінотворців назвала серед основних перешкод відсутність компетенцій (11%) та слабку інфраструктуру для розвитку соціального підприємництва (8%).

Щоб глибше зрозуміти основні виклики та визначити їх першопричини, ГУРТ провів 10 глибинних інтерв'ю зі змінотворцями, які за результатами дослідження мають вагомий вплив на розвиток екосистеми соціального підприємництва в Україні.

Читайте також: