Локація, геолокація і перспективи бізнесу
Розгляньмо повчальний досвід американської компанії Otown Flowers. Її засновники вирішили відкрити квітковий магазин, але, як пізніше виявилося, не врахували архіважливий чинник.
Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на 24tv.
При створенні Otown Flowers партнери орієнтувалися на:
- відстань від своїх домівок до магазину (щоб не гаяти час на дорогу);
- прийнятну орендну плату (бо кошти на інвестиції були обмежені).
- Магазин Ottawa Flowers
Читайте також:
- Карту ведучої погоди атакували її власні клони
- Київзеленбуд картографував місця відпочинку в столиці
- Готується інтерактивна карта України, на якій будуть відмічатися усі ДТП
- Дрони допомагають рятувати від пожеж заповідні території]
Знайшовши фінансово прийнятний варіант, вони не зважили на ключову обставину – конкуренцію! Адже буквально за пів кілометра від обраного місця вже працював магазин одного з найпопулярніших флористів у місті:
- У конкурента була чудова локація з виходом на людну вулицю.
- Вхід до магазину підсвічувала неонова вивіска.
- Рекламував його цілий парк мікроавтобусів.
- А точка на карті мала безліч позитивних відгуків.
Ми зрозуміли, що матимемо наслідки неправильного рішення щодо локації, – визнає співзасновник Otown Flowers.
А наслідки були такі:
- Через близькість до конкурента з багаторічним досвідом Otown Flowers не могли потрапити на перші позиції в пошуковій видачі та на онлайн-карті.
- Їх завжди обходив конкурент, якому пошукові алгоритми віддавали перевагу.
Otown Flowers відкрився на краю площі. Через це перехожі – потенційні клієнти просто його не зауважували. За словами одного зі співзасновників, площа – доволі людне місце, але навіть із парковок та тротуарів видимість магазину обмежена.
Партнери зуміли частково розв’язати проблему локації й таки зробили бізнес успішним. Але, якби вони провели належне дослідження до того, як обрати місце під магазин, то зусилля та ресурси, витрачені на корекцію ситуації, спрямували б на поліпшення послуг і просування бренду.
Довідково:
За результатами досліджень SBA, погана локація – одна з головних причин поразки в бізнесі. Роздрібні торговельні компанії мають бути готові заплатити за гарне місце розташування, адже саме воно визначає об’єм та якість бізнесу.
Невдалою може бути локація не лише магазину (офісу, заводу), а й білборда, на якому бізнес себе рекламує. Білборди – відносно доступний для малого та середнього бізнесу спосіб повідомити про себе споживача, але не варто викидати гроші на рекламу, яка не дійде до цільової аудиторії. Зокрема:
Рекламувати продукти для людей з низькими доходами не варто на білбордах уздовж трас, адже ними їздять автомобілісти, тобто контингент, якому не цікаві продукти економкласу. Реклама манікюрного салону проти будівлі, де працюють здебільшого чоловіки, також від самого початку погана ідея.
Дивіться також:
- Visicom API (набір сервісів, що дозволяють використовувати картографічні дані та технології Візікому в своїх проектах).
- Візіком карти (детальна карта України та інших країн, каталог підприємств, компаній і цікавих місць (POI), розрахунок автомобільних маршрутів тощо).
- Візіком трекер (додаток для передачі інформації про ваше місцезнаходження в реальному часі за допомогою телефону або іншого пристрою під керуванням Android)
2021-05-14 13:30:33