Big Data, рітейл і геолокація

Найбільша користь від Big Data для бізнесу у сфері ритейлу — визначення оптимальної локації для відкриття нових магазинів та запрошення до них клієнтів.

Візіком,  maps API, Big Data, рітейл, геолокація

Про це йдеться у статті "Як використовують Big Data для бізнесу", передають Новини картографії від Візіком з посиланням на Курс.

Читайте також: Спробуйте Visicom API — проба грошей не коштує!

Як це працює?

  • Визначити вдале місце для відкриття точки продажу можна з допомогою теплової карти та геоаналітики.
  • Так бізнес швидше дізнається, де саме територіально більше часу проводять його потенційні клієнти, де є скупчення таких людей, а мережа конкурентів не закриває їхні потреби.

До магазину, що вже працює, Big Data допомагають залучити клієнтів.

Зокрема, у Київстар є спеціальний інструмент Business Data Solution — платформа розсилки повідомлень. З її допомогою можна надіслати SMS потенційному покупцеві, котрий мешкає чи працює неподалік або часто буває у справах біля магазину. Таке SMS-інформування краще за роздачу листівок та брошур із запрошенням завітати до магазину.

Адже влучає точно в цільову аудиторію — тих, хто не байдужий до вашого продукту, додав автор.

Читайте також: