Big Data, рітейл і геолокація
Найбільша користь від Big Data для бізнесу у сфері ритейлу — визначення оптимальної локації для відкриття нових магазинів та запрошення до них клієнтів.
Про це йдеться у статті "Як використовують Big Data для бізнесу", передають Новини картографії від Візіком з посиланням на Курс.
Читайте також: Спробуйте Visicom API — проба грошей не коштує!
Як це працює?
- Визначити вдале місце для відкриття точки продажу можна з допомогою теплової карти та геоаналітики.
- Так бізнес швидше дізнається, де саме територіально більше часу проводять його потенційні клієнти, де є скупчення таких людей, а мережа конкурентів не закриває їхні потреби.
До магазину, що вже працює, Big Data допомагають залучити клієнтів.
Зокрема, у Київстар є спеціальний інструмент Business Data Solution — платформа розсилки повідомлень. З її допомогою можна надіслати SMS потенційному покупцеві, котрий мешкає чи працює неподалік або часто буває у справах біля магазину. Таке SMS-інформування краще за роздачу листівок та брошур із запрошенням завітати до магазину.
Адже влучає точно в цільову аудиторію — тих, хто не байдужий до вашого продукту, додав автор.
Читайте також:
- Україні потрібна карта корисних копалин
- У Рогатині видали туристичну карту міста та району
- Лісівники Житомирщини розроблять карту пожежних водойм
- На Закарпатті вирішили створити карти сміттєвих заторів на річках
2021-01-12 12:32:03