Ентузіаст зеленого туризму розповів про користь стендів і мап

Бакота (наголос на першу літеру «а», це дуже важливо) — колишня столиця древнього Пониззя і важливий торговельний порт.

В радянські часи була затоплена Дністром задля будівництва ГЕС. Зараз це відома туристична дестинація, котра посіла перше місце серед найпопулярніших туристичних напрямків України у 2020 і 2021 роках за запитами в Google.

Візіком,  maps API, Бакота, туризм, карта,

Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на Агропортал.

Декілька років тому це було досить дике місце, популярне лише серед вузького кола туристів, а сьогодні в сезон сюди щоденно їдуть сотні авто і близько тисячі відвідувачів. Як громада готується справлятись зі зростаючою кількістю туристів, що пропонує, окрім самої Бакоти, таяк покращує туристичну інфраструктуру?

Легенди Пониззя та Green Point

Головною проблемою багатьох туристичних громад є те, що існуюча домінуюча туристична локація, як я її називаю «туристична рок-зірка», парадоксально забирає на себе майже всю увагу відвідувачів, заганяючи в тінь інші досить цікаві місця. Туристи, котрі їдуть на Бакоту, в Меджибізьку фортецю, в Сатанів тощо, просто і не здогадуються, що поруч є ще місця, варті їхньої уваги.

З іншого боку, місцеве населення часто елементарно не знає і не вміє надавати туристам якісний сервіс, продавати їм хороший туристичний продукт.

В Староушицькій громаді, а це досить бідна громада в Хмельницькій області, ми вирішили змінити цю ситуацію: провели з місцевими активістами декілька стратегічних сесій з розвитку туризму і вирішили розробити туристичну мапу і туристичний маршрут з назвою «Легенди Пониззя». Залучившись підтримкою місцевих школярів і студентів, ми провели аудит території та розробили мапу, її електронну версію в Google Maps, а також виготовили ряд металевих стендів. Також виготовили декілька так званих Green Point — зон відпочинку на зеленому маршруті, йдеться у тексті Сергія Толстіхіна.

Слід зауважити, що, за його словами, встановлені стенди і виготовлені мапи одразу дали відчутний ефект.

Власники існуючих садиб і магазинів, помічених на карті, відзначили ріст кількості клієнтів, а в нанесених на ній туристичних локаціях збільшилася кількість туристів, зауважив він.

Читайте також: