Майбутнє віртуального 3D-простору з доповненою реальністю

Компанія Meta, раніше відома як Facebook, обговорює можливість відкриття роздрібних офлайн-магазинів зі своїми пристроями, пише The New York Times із посиланням на джерела.

Візіком,  maps API, 3D,

Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на mind.ua.

Компанія Meta, раніше відома як Facebook, обговорює можливість відкриття роздрібних офлайн-магазинів зі своїми пристроями, пише The New York Times із посиланням на джерела.

За їхніми словами, у магазинах можна буде протестувати гаджети, які виготовляє підрозділ компанії Reality Labs, що займається проектами віртуальної та доповненої реальності. Йдеться про гарнітури віртуальної реальності Oculus Quest, які будуть перейменовані в Meta Quest, а також про пристрої для відеочату Facebook Portal – вони незабаром стануть називатися Meta Portal.

Надалі в магазинах Meta з'являться і розумні окуляри, які компанія розробила разом із Ray-Ban. За допомогою цих окулярів можна буде знімати фото та відео, відповідати на телефонні дзвінки та слухати музику чи подкасти.

Згідно з документами компанії, магазини повинні викликати у відвідувачів такі емоції, як «цікавість та близькість», а також почуття «привітності» під час використання гаджетів.

Facebook почав обговорювати відкриття фізичних магазинів задовго до ребрендингу, пише Forbes, але серйозно працювати над цим проектом компанія почала тільки в 2020 році.

Компанія, за даними газети, розглядала для своїх магазинів кілька назв: Facebook Hub, From Facebook та ін., зрештою вона зупинилася на Facebook Store. Планувалося, що флагманська крамниця відкриється в Каліфорнії, де розташований офіс Reality Labs.

Наприкінці жовтня засновник Facebook Марк Цукерберг оголосив про ребрендінг своєї компанії, що володіє однойменною соцмережею, а також Instagram та WhatsApp. Компанія була перейменована на Meta. Мільярдер також розповів про плани створення метавсесвіту – віртуального 3D-простору з доповненою реальністю, де люди зможуть спілкуватися та взаємодіяти незалежно від місцезнаходження.

Цукерберг назвав такий простір майбутнім інтернету, в якому людина не лише дивитиметься на контент, а й буде присутня в ньому.

Читайте також:

2021-11-06 11:07:23