Івано-Франківська авіаційна метеостанція користується російськими картами

Івано-Франківська авіаційна метеостанція готова обслуговувати більшу кількість авіарейсів.

Візіком,  maps API, метеостанція, карти,

Про це кореспондентам Суспільного Карпати розповіла начальниця установи Тетяна Шерепот, повідомляють Новини картографії від Візіком.

Читайте також: Спробуйте Visicom API — проба грошей не коштує!

Зараз щодня в аеропорту обслуговують один рейс до Києва і у зворотному напрямку.

Кожні три години до авіаційної метеостанції Івано-Франківська надходить свіжий прогноз погоди. Впродовж цього часу спеціалісти метеостанції зводять дані щодо місцевої погоди. Там працює 29 спеціалістів.

Сказати, що синоптична ситуація повторюється, то такого не буває. Є такі теоретичні дані, наприклад, західні чи південні синоптичні процеси. Вони, як правило, мають якусь теорію і теоретичний прогноз. Але як вони себе будуть вести саме на нашій території, в нашому місті чи по всій області – це нюанс, який треба передбачити щодня. Тому і любимо цю професію: за новинку, за непередбачуваність, – розповіла завідувачка сектору метеопрогнозів авіаційної метеостанції Івано-Франківська Світлана Бігун.

Чорно-білі карти, які надходять з інших прогностичних центрів, метеорологи розфарбовують власноруч.

Це дозволяє краще ознайомитися з процесами, які відбуваються в природі, каже метеорологиня Світлана Бігун. Кольором позначають вологість, хмарність, фронти та температурне поле.

Франківська авіаційна метеостанція планує збільшити кількість авіарейсів

Користуємося картами московського прогностичного центру. Але є ще карти з Британії – Бракнел центр називається. Є карти з Оффенбаху – це німецький прогностичний центр. Це – основа. Московський прогностичний центр належить, напевно, до чотирьох чи п’яти всесвітніх центрів зональних прогнозів картами, якими користуються в усьому світі, – зазначила Світлана Бігун.

Додатково тут роблять прогноз погоди для аеропорту. Станція метеоспостереження розташована поблизу злітної смуги. Тут є більше десятка приладів, які вимірюють радіацію, кислотність опадів, температуру повітря чи температуру ґрунту. Завідувачка сектору метеоспостережень та інформації Вікторія Калашник каже, що без їхньої роботи літаки не зможуть літати.

Якраз в нашій кімнаті знаходяться прилади, які визначають тиск, за яким літак вибирає ешелон або дорогу, якою він буде летіти. Це є дуже важлива цифра для авіації. Також ми ведемо всі спостереження, які потрібні для авіації: спостереження за вітром, його напрямком, швидкістю, досліджуємо явища погоди. Літак у будь-яку погоду летіти не зможе, – каже Вікторія Калашник.

Протягом одного дня Івано-Франківський аеропорт обслуговує один рейс до Києва. Начальниця авіаційної метеостанції Івано-Франківська Тетяна Шерепот каже, що у 2008-му році аеропорт обслужив дві тисячі рейсів. Але відтоді кількість рейсів почала пропорційно зменшуватися. За її словами, зараз планують збільшити їхню кількість.

Читайте також: