«Укрзалізниця» запустила застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів
«Укрзалізниця» у партнерстві з Mastercard запустили власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів.
Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на the-village.com.ua.
У застосунку можна:
- придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
- повернути квитки;
- отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття та відправлення поїзда;
- знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
- отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
Зараз додаток доступний на AppStore та Google Play Market.
Додаткової комісії при оплаті квитків у застосунку не буде, бо «Укрзалізниця» є прямим продавцем квитків, зазначає перевізник.
В «Укрзалізниці» також додали, що продовжують працювати над за стосунком і його другим релізом, що буде мати додатковий функціонал. Також планують розробити новий сайт: це має бути єдиний портал бортових послуг, де будуть доступні онлайн-замовлення залізничних сервісів, серед яких перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу тощо.
Читайте нас також:
2022-08-11 13:02:33