Генплан Києва обіцяє вирішити проблеми міської електрички (карта)

У проекті Генерального плану Києва закладено комплекс рішень задля покращення ситуації з міською електричкою.

Візіком, API Visicom, Visicom maps API, київська електричка,

Про це повідомляється на сторінці «Генеральний план Києва» у Facebook, передають Новини картографії від Візіком з посиланням на Главком.

Читайте також:

Спробуйте Visicom API — проба грошей не коштує!

Зокрема, планується:

  • звільнення внутрішньоміського залізничного вузла від вантажних потоків та використання його як швидкісного рейкового пасажирського транспорту в єдиній системі з метрополітеном та швидкісним трамваєм;
  • збільшення частоти руху поїздів в години пік та протягом доби з 18-20 хв до 3-5 хв зробить цей вид громадського транспорту другим за пасажиропотоком після метрополітену.

Також на етап у 20 років планується будівництво лівобережного пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця.

— Залізничні колії, що проходять через міста й міські агломерації, у багатьох країнах світу цілком ефективно використовуються як частина інфраструктури муніципального транспорту. Наприклад, в німецьких містах поряд з традиційним метро — U-Bahn — функціонує ще й повністю інтегрована з підземкою S-Bahn, суто міська електричка, маршрути якої виходять за межі цих самих міст. Тому київська міська електричка має бути включена у внутрішньоміську мережу залізниці зв’язків з містами приміської зони (Вишгород, Бровари, Бориспіль, Українка, Васильків, Ірпінь), — вважають автори проекту Генплану.

Для покращення комфорту під час пасажироперевезень планується заміна застарілих типів вагонів та створення нового рухомого складу відповідно до сучасних вимог.

— Будівництво 6 нових залізничних станцій та зупинних пунктів збільшить популярність цього виду громадського транспорту, а організація зручних підходів та пересадочних вузлів дозволить пасажирам зручно пересуватися містом, — додали автори проекту.

Читайте також: