Гібридний криголам Канадської берегової охорони оснащать батареями Echandia

Echandia, шведський постачальник передових морських батарейних систем, отримала замовлення від ABB на постачання батарейної системи ємністю 3,7 МВт·год для нового гібридного криголама Канадської берегової охорони, який буде збудовано на верфі Helsinki Shipyard.

Візіком, maps API, карта,

Джерело: geoconnexion.com

Цей контракт став першим виходом Echandia на канадський ринок і розширює глобальну присутність компанії у сфері стійкого морського руху.

Криголам працюватиме як гібридне судно, поєднуючи традиційну тягу з передовими батарейними технологіями, щоб зменшити викиди та підвищити енергоефективність у складних арктичних умовах.

«Цей контракт є важливою віхою для Echandia. Він не лише відкриває нам двері на новий стратегічно важливий ринок, але й підкреслює довіру до нашої технології з боку таких лідерів галузі, як ABB та Канадська берегова охорона», — зазначив генеральний директор Echandia Торбйорн Бек.

Замовлення було розміщене ABB — світовим технологічним лідером у сфері електрифікації та автоматизації. Вибір було зроблено на основі доведеної ефективності батарейної системи Echandia на основі LTO (літій-титанат оксид) для суден, що працюють в екстремальних умовах і при обмеженому просторі.

«Echandia запропонувала конкурентне рішення з огляду на термін служби, надійність і безпеку, тому вибір був очевидним», — сказав Самулі Хяннінен, менеджер глобального сегмента «Криголамні судна» у підрозділі ABB Marine & Ports.

Поставка батарейної системи запланована на другу половину 2026 року, а введення судна в експлуатацію очікується у 2028 році.

2025-12-08 10:13:42