Як фізичні лабораторні курси виглядають у різних країнах світу?

Лабораторні курси з фізики відіграють ключову роль у науковій освіті, надаючи практичний досвід і технічні навички, яких неможливо досягти лише через лекції.

Проте курси суттєво відрізняються по всьому світу, що ускладнює порівняння в рамках досліджень фізичної освіти (PER).

Візіком, maps API, карта,

Джерело: phys.org

Деталі:

Щоб краще зрозуміти ці відмінності, професор фізики Університету Колорадо в Боулдері, Гізер Левандовскі, спільно з міжнародними колегами працює над створенням глобальної таксономії — класифікаційної системи, яка забезпечить більш справедливий спосіб порівняння таких курсів.

Результати їхнього дослідження опубліковані в журналі Physical Review Physics Education Research.

Потреба у глобальному картографуванні

Гейл Гешвінд, провідний автор статті та нещодавно випускниця JILA, зазначає, що проект розпочався як міжнародний діалог між фізиками, які усвідомили складнощі в порівнянні лабораторних курсів.

Опитування як ключовий інструмент

Команда почала з розробки комплексного опитування для фіксації структури лабораторних курсів у різних країнах. Після тестування на викладачах із 23 країн, опитування було вдосконалено. Зокрема, додано питання про майбутні цілі, де викладачі могли зазначити, які навички вони хочуть впровадити для студентів.

Однак навіть формулювання запитань стало викликом. Гешвінд поділилася прикладом: "Ми витратили години, щоб сформулювати запитання про кількість студентів у кожному лабораторному занятті, адже термін 'лабораторна секція' не завжди означає те саме за межами США."

Загальні теми та ключові результати

Опитування виявило кілька загальних аспектів. Лабораторні курси у всьому світі акцентуються на технічних навичках і груповій роботі. Незважаючи на різницю в ресурсах, початкові механічні курси виявилися досить схожими в різних країнах.

Викладачі також вказували в середньому 12 різних навчальних цілей для кожного курсу, що підкреслює складність лабораторного середовища.

Цікаво, що під час проходження опитування деякі викладачі почали переосмислювати свої курси. Вони зазначали: "Це чудова ідея! Ми цього не робимо, але хотіли б впровадити."

Майбутні перспективи

Команда планує створити глобальну базу даних лабораторних курсів із уніфікованою класифікацією. Це допоможе викладачам порівнювати свої методи та вдосконалювати навчання.

Хоча проект наразі не фінансується, команда має великі плани, включаючи використання алгоритмів кластеризації для визначення схожостей між різними курсами, навіть такими, як електроніка другого курсу та квантова фізика старшого рівня.

Довідково:

Проект став важливим кроком до створення глобального стандарту для фізичних лабораторних курсів і вдосконалення практичної освіти.


  • #фізика
  • #курси
  • #проект
2024-12-23 10:59:10