Toyota інвестувала в технології створення тривимірних карт місцевості

Підрозділ японського автомобільного концерну Toyota Motor Corp. for Technology Research оголосив про придбання американської компанії Carmera.

Візіком,  maps API, Toyota, карти,

Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на visicom.ua.

Читайте також:

Остання спеціалізується на наданні цифрових послуг для автономних транспортних засобів, зокрема, таких як карти, передають Новини картографії від Візіком з посиланням на Mind.

Що відбулося?

Операцію з поглинання Carmera уклала дочірня компанія японського автогіганта – Woven Planet, яка консолідує проєкти, що мають відношення до автоматизації водіння.

Що це значить?

Цей крок підкреслює прагнення Toyota більш активно брати участь в розробці автономних транспортних засобів, в той час, як конкуренція між традиційними концернами і технологічними гігантами, такими як Apple і Amazon, стає все напруженішою.

Придбання Carmera надасть Toyota доступ до карт з високою роздільною здатністю в реальному часі і даними краудсорсингу, які необхідні для позиціонування або навігації автономних транспортних засобів.

Це дуже добре підходить для нашої глобальної експансії як компанії, – сказав генеральний директор Woven Planet Джеймс Куфнер.

Довідково:

  • Woven Planet був створений в січні для розробки мобільних технологій зі штучним інтелектом. Нагадаємо: компанія будує прототип «міста майбутнього» під назвою Woven City біля підніжжя гори Фудзі, що працює на водневих паливних елементах.