Платформа ВзаємоДія зібрала відповіді на найпопулярніші питання

Інформація стосується найрізноманітніших категорій: від формування правдивого інформаційного простору до практичних порад з налаштування життя після закінчення війни.

Візіком,  maps API, взаємодія,

Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на На часі.

Багато інформації стосується щоденних потреб, зокрема де можна знайти відчинені аптеки, АЗС та СТО, а також дитячі магазини та магазини для тварин. Зібрано поради як спланувати евакуацію, а також чим можна допомогти країні «в тилу». Окрім того, є безліч порад та інструкцій як діяти в тих чи інших ситуаціях. Присутні також і правила безпеки та різні методики на усі випадки життя в умовах війни.

Волонтери об‘єднали всю необхідну інформацію, використавши перевірені джерела. Окрім того, база знань платформи постійно оновлюється, і долучитися до її наповнення може кожен — потрібно заповнити форму, та вказати перевірені джерела інформації.

Також ВзаємоДія запрошує волонтерів для допомоги людям, що шукають інформацію у чатах Telegram, Viber та інших месенджерах. В платформи є і свій телеграм канал, у якому публікують усі оновлення бази знань.

Читайте також: