Вінниця: успіхи розвитку туризму у складні часи
Незважаючи на кризу, спричинену пандемією COVID-19 та повномасштабною війною росії проти України, Вінниця продемонструвала значні успіхи у реалізації Програми розвитку туризму на період 2021-2023 років.
Джерело: misto.vn.ua
Деталі:
Основні досягнення:
Підвищення впізнаваємості Вінниці як туристичної дестинації:
- Надходження від туристичного збору за період дії Програми склали 6 595 534 грн.
- Кількість ночівель зі сплатою турзбору за 2023 рік становила 69 200 (поблизу показників 2019 року).
- За три роки сфери гостинності, туризму та дозвілля забезпечили надходження 230 млн гривень до місцевого бюджету.
Розвиток нових туристичних продуктів:
- Запуск двоповерхового туристичного автобуса-кабріолета Bus Pass.
- Проведення близько сотні ознайомчих прогулянок, безкоштовних майстер-класів та активностей для переселенців.
- Впровадження нового гастросимволу Вінниці – вишні – та розробка десятків унікальних страв.
- Проведення конкурсу кухарів Вінницької територіальної громади The Best Cook.
- Розробка нових гастротурів (цикл «Смачна Вінниччина» та екскурсія «Кухня під ногами»).
- Проведення перших днів винної культури Vinnytsia Wine Days.
- Відновлення роботи Музею української марки імені Якова Балабана.
- Розширення переліку активностей Національного музею-садиби М.І.Пирогова.
- Проведення Днів європейської спадщини.
- Реалізація проєкту «Camino Podolico: Подільський шлях святого Якова».
- Підтримка та розвиток туристичної інфраструктури:
- Відкриття Туристичного хабу Visit Vinnytsia (в обмеженому форматі).
- Організація близько 500 заходів (екскурсії, тури, виставки, презентації тощо).
- Реалізація 800 сувенірів вінницьких майстрів через платформу «BYVI».
- Проведення 182 церемоній «Шлюб за добу».
- Розробка концепції туристичної навігації Вінниці.
- Проведення чотирьох заходів на території колишнього дитячого санаторію імені М. Коцюбинського.
Покращення якості послуг:
- Регулярні засідання туристичної ради при міському голові.
- Зустрічі в Туристичному хабі для сфери гостинності Вінниці.
- Підписання меморандуму про впровадження Вінницького стандарту гостинності.
- Запуск Школи гідів з відповідною до міжнародного стандарту програмою.
Маркетинг дестинації:
- Розвиток сторінок просування туристичної Вінниці у найпопулярніших соціальних мережах.
- Створення розділу «Новини» на туристичному сайті visit.vinnytsia.city.
- Організація промоційних турів для Асоціації операторів в’їзного туризму та відеоблогерів.
- Участь у міжнародних виставках.
- Випуск друком туристичних каталогів та буклетів.
Довідково:
Виклики та пріоритети на майбутнє:
- Адаптація до мобілізаційного сценарію розвитку туристичної галузі.
- Впровадження елементів модернізації, зокрема, інклюзії в туризмі.
- Реалізація нової комплексної Програми розвитку туризму та промоції ВМТГ на 2024-2026 роки.
- #Вінниця
- #туризм
- #дестинації
2024-04-02 11:09:07