Вінниця: успіхи розвитку туризму у складні часи

Незважаючи на кризу, спричинену пандемією COVID-19 та повномасштабною війною росії проти України, Вінниця продемонструвала значні успіхи у реалізації Програми розвитку туризму на період 2021-2023 років.

Візіком,  maps API, Вінниця, туризм,

Джерело: misto.vn.ua

Деталі:

Основні досягнення:

Підвищення впізнаваємості Вінниці як туристичної дестинації:

  • Надходження від туристичного збору за період дії Програми склали 6 595 534 грн.
  • Кількість ночівель зі сплатою турзбору за 2023 рік становила 69 200 (поблизу показників 2019 року).
  • За три роки сфери гостинності, туризму та дозвілля забезпечили надходження 230 млн гривень до місцевого бюджету.

Розвиток нових туристичних продуктів:

  • Запуск двоповерхового туристичного автобуса-кабріолета Bus Pass.
  • Проведення близько сотні ознайомчих прогулянок, безкоштовних майстер-класів та активностей для переселенців.
  • Впровадження нового гастросимволу Вінниці – вишні – та розробка десятків унікальних страв.
  • Проведення конкурсу кухарів Вінницької територіальної громади The Best Cook.
  • Розробка нових гастротурів (цикл «Смачна Вінниччина» та екскурсія «Кухня під ногами»).
  • Проведення перших днів винної культури Vinnytsia Wine Days.
  • Відновлення роботи Музею української марки імені Якова Балабана.
  • Розширення переліку активностей Національного музею-садиби М.І.Пирогова.
  • Проведення Днів європейської спадщини.
  • Реалізація проєкту «Camino Podolico: Подільський шлях святого Якова».
  • Підтримка та розвиток туристичної інфраструктури:
  • Відкриття Туристичного хабу Visit Vinnytsia (в обмеженому форматі).
  • Організація близько 500 заходів (екскурсії, тури, виставки, презентації тощо).
  • Реалізація 800 сувенірів вінницьких майстрів через платформу «BYVI».
  • Проведення 182 церемоній «Шлюб за добу».
  • Розробка концепції туристичної навігації Вінниці.
  • Проведення чотирьох заходів на території колишнього дитячого санаторію імені М. Коцюбинського.

Покращення якості послуг:

  • Регулярні засідання туристичної ради при міському голові.
  • Зустрічі в Туристичному хабі для сфери гостинності Вінниці.
  • Підписання меморандуму про впровадження Вінницького стандарту гостинності.
  • Запуск Школи гідів з відповідною до міжнародного стандарту програмою.

Маркетинг дестинації:

  • Розвиток сторінок просування туристичної Вінниці у найпопулярніших соціальних мережах.
  • Створення розділу «Новини» на туристичному сайті visit.vinnytsia.city.
  • Організація промоційних турів для Асоціації операторів в’їзного туризму та відеоблогерів.
  • Участь у міжнародних виставках.
  • Випуск друком туристичних каталогів та буклетів.

Довідково:

Виклики та пріоритети на майбутнє:

  • Адаптація до мобілізаційного сценарію розвитку туристичної галузі.
  • Впровадження елементів модернізації, зокрема, інклюзії в туризмі.
  • Реалізація нової комплексної Програми розвитку туризму та промоції ВМТГ на 2024-2026 роки.

  • #Вінниця
  • #туризм
  • #дестинації
2024-04-02 11:09:07