Команда Київстар побудувала теплові карти (Heatmaps) для Uber

Команда Київстар побудувала теплові карти (Heatmaps) найпопулярніших локацій "Робота" та окремо найпопулярніших локацій "Дім" серед абонентів Київстар.

Візіком,  maps API, Heatmaps,

Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на 24tv.ua.

Читайте також: Спробуйте Visicom API — проба грошей не коштує!

Завдяки цьому компанія Uber змогла оцінити потенціал маршрутів.

Перевагою Київстар є надання тестового періоду для того, щоб замовник мав час зрозуміти, чи підходить йому рішення, чи працює воно так, як він очікував. Ми почали з пілота, результатом якого задоволені, – розповідають в Uber.

Компанія Uber сформувала технічне завдання, а експерти Київстар займалися запровадженням рішення на основі Big Data. Загалом підготовка, аналіз та отримання результатів тривали близько 3 місяців.

За допомогою теплових карт від Київстар було визначено, де в Києві дислокується цільова аудиторія обраних маршрутів Uber Shuttle. Відтак в Uber оптимізували наявні маршрути й відкрили нові маршрути, зокрема:

  • L7 Троєщина – станція метро "Чернігівська";
  • P9 Виноградар – КПІ;
  • P10 Борщагівка – центр;
  • L10 Троєщина – Печерськ;
  • L11 Позняки – центр.

Довідково:

Окрім теплових карт, таргетованих розсилок та нових клієнтів за допомогою Big Data бізнес може отримати:

  • портрет клієнта;
  • тригерні розсилки (у режимі онлайн);
  • скоринг (визначення надійних клієнтів та потенційних кредитних шахраїв);
  • платформу для самостійної SMS-розсилки – Business Data Solution.

Читайте також:

У Києві запустили онлайн-музей авіації: є 3D-тур і квест музеєм В Україні запустили застосунок, що порівнює ціни на таксі Вінницькі кав'ярні розпочали екоакцію в рамках Години Землі (карта) Публічні карти конструкцій допоможуть перевірити законність реклами