Компанія ОККО запустила чат-бот у Telegram
Принцип роботи чат-боту такий самий, як і карти АЗК на сайті компанії.
Завдяки чат-боту клієнти можуть побачити діючі АЗК по всій країні, ознайомитися з режимом роботи, асортиментом доступного пального на конкретному комплексі та умовами його відпуску.
Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на hub.segodnya.ua.
Чат-бот ОККО у Telegram можна знайти за ім’ям – @OkkoFuelBot, а щоб побачити весь функціонал сервісу, треба натиснути кнопку Start. Варто лише не забути увімкнути на смартфоні геолокацію для коректної роботи боту та надання точних даних.
Довідково:
- Компанія ОККО продовжує працювати над тим, аби користувачі її сервісів мали змогу швидко дізнатися всю інформацію про роботу мережі, наявність пального. Нагадаємо, що карта на офіційному сайті ОККО в оперативному режимі також продовжує інформувати клієнтів про діючі АЗК. Аналогічну інформацію можна дізнатися також за телефоном Гарячої лінії – 0 800 501 101.
Читайте також:
- XDynamics Taiwan передасть Україні свої дрони Evolve 2
- Нова пошта та Укрпошта: з'явилася карта працюючих відділень
- Кафе та ресторани відновлюють роботу попри воєнний стан (карта)
- В Україні з'явилися карти повітряних тривог
2022-03-25 16:58:59