Компанія ОККО запустила чат-бот у Telegram

Принцип роботи чат-боту такий самий, як і карти АЗК на сайті компанії.

Завдяки чат-боту клієнти можуть побачити діючі АЗК по всій країні, ознайомитися з режимом роботи, асортиментом доступного пального на конкретному комплексі та умовами його відпуску.

Візіком,  maps API, ОККО, чатбот,

Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на hub.segodnya.ua.

Чат-бот ОККО у Telegram можна знайти за ім’ям – @OkkoFuelBot, а щоб побачити весь функціонал сервісу, треба натиснути кнопку Start. Варто лише не забути увімкнути на смартфоні геолокацію для коректної роботи боту та надання точних даних.

Довідково:

  • Компанія ОККО продовжує працювати над тим, аби користувачі її сервісів мали змогу швидко дізнатися всю інформацію про роботу мережі, наявність пального. Нагадаємо, що карта на офіційному сайті ОККО в оперативному режимі також продовжує інформувати клієнтів про діючі АЗК. Аналогічну інформацію можна дізнатися також за телефоном Гарячої лінії – 0 800 501 101.

Читайте також:

2022-03-25 16:58:59