Точне картографування залізниць: як технології Horus і Birlik Mapping справляються з викликами високих швидкостей
У співпраці з компанією Horus, турецька компанія Birlik Mapping здійснила точний збір даних про залізничну інфраструктуру на швидкості до 250 км/год.
Цей проєкт об'єднав новітні технології мобільного картографування з високими стандартами точності та ефективності збору даних.
Джерело: gim-international.com
Деталі:
Завдання проєкту
Метою цього складного проєкту було розробити систему мобільного картографування для збору високоточних геопросторових даних уздовж 3000 км мережі швидкісних залізниць у Туреччині, при цьому не перериваючи регулярні рейси поїздів. Birlik Mapping мала забезпечити, щоб система працювала надійно навіть за умов високої швидкості руху поїздів.
Технічні виклики
Основним викликом було створення системи, яка могла б надавати точні дані на швидкості до 250 км/год. Система повинна була працювати без збоїв та забезпечувати високу точність даних. Важливо було також, щоб технологія легко інтегрувалася в існуючу інфраструктуру поїздів, не впливаючи на їхню ефективність. Крім того, система мала бути легко встановлюваною та простою в експлуатації в межах конструкційних обмежень поїздів.
Технологічна співпраця
Для вирішення цих завдань Birlik Mapping покладалася на досвід Horus. Було використано високоякісні камери, рекомендовані експертами Horus, у поєднанні з GNSS/IMU системою для точного збору геопросторових даних. Спеціалізоване програмне забезпечення Horus також використовувалося для стиснення та обробки даних, а високопродуктивний ноутбук керував процесом збору інформації.
Успішне тестування та впровадження
Спочатку технологію тестували в міських умовах для імітації залізничних сценаріїв. Після успішного тестування систему встановили на поїзд і почали збір даних уздовж 2500 км мережі швидкісних залізниць. Завдяки використанню Trigger Box, який обробляв дані GPS та GNSS/IMU, зображення фіксувалися кожні три метри. Дані після цього оброблялися за допомогою Horus Movie Maker, який забезпечував інтеграцію з GNSS-інформацією та калібрування камер.
Підсумки проєкту
Останнім етапом проєкту було оцифрування елементів інфраструктури та конвертація даних у різні формати. Зібрані дані були організовані у структуру "Assets Management" та передані відповідним органам.
Довідково:
Співпраця між Birlik Mapping та Horus була відзначена ефективним вирішенням проблем і злагодженою роботою команди. За три тижні вдалося провести детальне дослідження, включаючи вибір камер, інтеграцію програмного забезпечення та стрес-тестування. Цей проєкт демонструє успішне застосування передових технологій для управління залізничною інфраструктурою.
- #картографування
- #залізниці
- #Туреччина
2024-09-24 11:33:56