Apple maps vs. Google maps: життя триває - точиться війна
Виявляється, Apple затаїв образу на Google та вживає низку заходів для того, щоб забрати собі якомога більшу частину бізнесу техногіганта.
Financial Times придивився до цієї непомітної боротьби – Forbes обрав головне
Перше поле бою – це мапи, і воно відкрилося у 2012-му, коли Apple випустив застосунок Maps, який посунув Google Maps з місця, яке попередньо належало його продуктам.
Про це повідомляють Новини картографії від Візіком з посиланням на статтю «Тиха війна» Apple. Як виробник айфонів намагається відібрати головні функції у Google. Розповідь FT.
Спробуйте Visicom API — проба грошей не коштує!
Цей застосунок мав стати тріумфом розробницької потужності Apple, але він виявився настільки глюченим, що гендиректор Тім Кук сказав, «що йому дуже шкода за проблеми, які застосунок створив клієнтам».
Втім, за останні десять років Maps суттєво вдосконалили. Цього місяця оголошено про запуск Business Connect в застосунку. Ця опція дає змогу компаніям заявити на право власності на цифрову локацію, щоб можна було взаємодіяти з користувачами, виставляти фото та пропонувати акції.
Це прямий виклик Google Maps, який співпрацює з платформою для рекомендацій Yelp, щоб пропонувати схожу інформацію, і заробляє на рекламі та рекомендаціях.
Але Business Connect йде далі та використовує переваги iOS, щоб дати користувачам цієї ОС унікальні можливості, такі як безпроблемна інтеграція із Apple Pay чи Business Chat, інструмента для спілкування.
У Apple є можливість все більше і більше відмовлятися від послуг Google, прикриваючись бажанням захистити конфіденційність користувачів, – каже Корі Мунчбах, гендиректорка BlueConic, платформи користувацьких даних.
2023-01-27 12:27:14