Placer.ai і Esri стали партнерами в наданні геопросторової аналітики
Placer.ai, компанія з аналізу місцезнаходження, і Esri, технологічна компанія з географічної інформаційної системи (ГІС), оголосили про велике стратегічне партнерство для створення нової та передової аналітики, що дозволить клієнтам використовувати аналіз поведінки споживачів в конкретних місцях.
Джерело: geospatialworld.net
Деталі:
Оператори роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості змушені максимізувати свою фізичну присутність, а дані про місцезнаходження та аналітика стали критично важливою частиною цього процесу.
Поєднання системи ArcGIS від Esri з аналітикою розташування Placer допомагає втілити цю інформацію в життя.
Esri є світовим лідером у підтримці організацій, які хочуть розкрити весь потенціал даних шляхом поєднання географії та аналітики для покращення операційних і бізнес-результатів. Placer.ai став галузевим стандартом для використання аналітики місцезнаходження з інформацією про відвідуваність людей.
Інтеграція забезпечує такий рівень візуалізації та прийняття рішень для багатьох організацій, який був неможливий раніше, — сказав Денні Спілманн, директор з глобального розвитку бізнесу Esri.
Партнерство з Esri — це наступний крок у розширенні бачення того, чого може досягти аналітика розташування, — сказав Кобі Бен-Цві, Президент і співзасновник Placer.ai.
Довідково:
Зараз компанії працюють над запуском початкових продуктів, а також закладають основу для постійної співпраці над функціями, які розширять можливості обох компаній.
- #Placer
- #Esri
- #геопростір
2024-01-19 12:23:27