Штучний інтелект у McDonald's зменшить навантаження на працівників
McDonald's планує впровадити штучний інтелект для підвищення ефективності роботи ресторанів та зменшення навантаження на працівників, повідомляє WSJ.
Джерело: espreso.tv
Компанія модернізує 43 тисячі ресторанів, щоб покращити досвід клієнтів і персоналу, який стикається з численними проблемами — від поломки обладнання до неправильних замовлень.
У McDonald's зазначають, що автоматизація допоможе співробітникам ефективніше працювати, адже вони мають одночасно обслуговувати клієнтів на касі, в McDrive та через доставку.
Зміни відбуваються на тлі втрати клієнтів, особливо серед людей із низькими доходами. У компанії сподіваються, що технологічні покращення допоможуть збільшити кількість постійних відвідувачів зі 175 мільйонів до 250 мільйонів до 2027 року.
Для впровадження нових технологій McDonald's співпрацює з Google Cloud. Використання edge computing дозволяє обробляти та аналізувати дані безпосередньо у ресторанах, прогнозуючи несправності обладнання, зокрема фритюрниць і машин для морозива McFlurry.
Також компанія тестує комп’ютерний зір для перевірки точності замовлень перед їхньою видачею клієнтам.
Окрім цього, McDonald's досліджує можливості голосового ШІ для автоматизації приймання замовлень у McDrive та розробляє віртуального менеджера на основі генеративного ШІ. Така система допоможе виконувати адміністративні завдання, зокрема складати графіки змін.
Очікується, що штучний інтелект дозволить адаптувати рекламні акції та пропозиції, аналізуючи історію покупок клієнтів і погодні умови. Наприклад, у спекотні дні компанія рекомендуватиме клієнтам морозиво.
2025-03-07 10:22:48